Workshop ve yeniden İstanbul

İki günlük bir workshop için Muğla Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Bölümü'nün, Bodrum'un Ortakent beldesinde geçen yıl açılan kampüsündeydim. İkinci sınıfların da katıldığı ama ağırlıklı üçüncü ve dördüncü sınıflardaki öğrencilerle "made in bodrum" konulu bir çalışma yaptık.
O nedenle blog yazılarına biraz ara verdim, iki tam günüm fakültede geçti. Yarın sabahtan da bir dizi toplantı ve sunum için İstanbul'a gidiyorum. Orada notları yazacak zamanım olmayacak. Zaten bir gece kalıp dönmeyi planlıyorum (araya Sabahattin de balık yiyeceğim bir akşam yemeğini sıkıştırıyorum, o ayrı). Döndükten sonra workshop izlenimlerimi yazmak isterim. Şimdilik sadece kampüsün bahçesinden görünen manzarayı buraya alıyorum. Bu manzarada nasıl çalışılır siz karar verin.
İki bina var ki içeri girdiğimde "bu bina yapılış amacının dışında kullanılmalı" diye düşünmüş, o manzarada ne güzel yenir içilir diye aklımdan geçirmiştim. Biri Kadıköy'deki adliye binası. Bir arkadaşımın davasında şahitlik için gittiğimde meyhane yapılacak yere nasıl adliye yapıp kıymışlar demiştim. Diğeri bizim Yalıkavak'taki Küdür camii. O manzara da müthiştir. Üçüncü yapı da iki gündür sabahtan akşama kadar zamanımı geçirdiğim Ortakent'teki fakülte oldu. Aslında haklarını yemiyeyim, gençlerin üniversite amacıyla gittikleri binaları başka amaçlar için kullandıkları açık. Aşağıdaki resimde görünenlerin muhtemelen bir bölümü benim workshop'u asıp çimlere yayılan öğrencilerdir. E haklılar tabii...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bodrum'da ne iş yaparım?

Bodrum'da nereye yerleşilir?

Bodrum'a tatil için geliyorsunuz. Peki nereye geliyorsunuz?