Bodrum'dan caz sevenler için pazar akşamı listesi

Bugün pazar. Yarın iş günü, onun için bu akşam meyhanelerde gece yarılarına kadar oturup rakı içilmez. İçecek olana da lafımız yok o ayrı. Hiç yapmadığımız iş değil. Ama normal olanına bakalım, bu akşam evinizde canınız belki bir kadeh şarap, viski, votka falan içmek ister. Bu blogda hep rakı içecekler için Yunan müziği listesi hazırlıyorum. Çünkü her cumartesi akşamı ben de o işi yapıyorum. Bodrum'da bir meyhanede yiyip içiyoruz. Yunan müziği de bu ortama, Ege'ye çok uygun olduğu için gideceğim mekanda çalmayacak olsa bile evden çıkmak için hazırlanırken kendime bir kadeh rakı koyuyorum, yanında Yunan müziği ile birlikte evde ilk kadehimi içiyorum.
Bugün nezleyim, gece evden çıkmam. Ama buzsuz viski nezleye, boğaz ağrısına çok iyi geliyor (!). Onun için muhtemelen şömineyi yakar, karşısında bir kadeh içerim. Tamamen ilaç niyetine tabii. Şöyle ağızdan mideye kadar olan bölümü içten bir dezenfekte etmesi anlamında. ilaç mı dediniz? Yok hiç gerek yok. Viski o işi görüyor. İnanmazsanız hekime sorun. Eğer hayır, hiç alakası yok derse işini bilmeyen bir hekimdir, uzak durun.
Siz siz olun nezle olmayın. Viski içmek zorunda kalmayın. Çok zor çok...





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bodrum'da ne iş yaparım?

Bodrum'da nereye yerleşilir?

Bodrum'a tatil için geliyorsunuz. Peki nereye geliyorsunuz?