Yeniköy Mahallesini gezerken...

Geçen gün Yeniköy Mahallesi ile ilgili görüntülerin bir bölümünü paylaşmıştım. Kalan bölümünü şimdi paylaşıyorum.


Geçtiğimiz cuma günü basında da yer alan şiddetli fırtına bizleri eve kapadı. Ben kendi adıma cuma gecesini, camlar patlamasın diye evin dört cephesindeki ahşap kepenkleri kapatıp, gidip gelen elektrik nedeniyle çalışmayan klima yüzünden soğuyan evde şömine yakıp ısınarak geçirdim. Elektrik geldikçe müzik dinleyip, gidince biraz iPad ile zaman geçirip geceyi bitirdim. Uzun bir geceydi. Ama hiç keyfim kaçmadı. Çünkü insan istediği bir yerde, çevrede yaşıyor, hayalindeki gibi bir evde yaşıyorsa fırtına da, gidip gelen elektrik de sorun yaratmıyor. Eldeki imkanla zamanını iyi değerlendirebiliyor. Tabii buraya ilk geldiğim sene yine şiddetli bir fırtına sonrası, sadece benim evime gelen hatta ortaya çıkan arızanın giderilmesi için Aydem'e 48 saat ulaşamamanın verdiği sıkıntı aynı şey değil. O ayrı bir durumdu. Hoş artık burayı da öğrendim, bir daha olursa kimi arayacağımı, nereye gideceğimi biliyorum. O zaman acemiydim.






Yeniköy Mahallesindeki kümbetlerden (gümbet de denir) biri
Yeniköy Mahallesinin araba geçen ana sokağı


Yani önemli olan nerede yaşadığınız. İstanbul'daki son evimde -ki artık buraya yerleşmeyi kafama koymuştum- on dakikalık elektrik kesintisinde sinirlenirken burada hay allah, neyse n'apalım diyebiliyorum. 

İşte bu fırtına sonrası iki üç gün daha hava yağdı, arada açtı, sonra yine gri bulutlar geldi. derken iki gündür güneş ve mavi gökyüzü var. Bodrum böyle işte, asla günlerce gri gökyüzü görmüyorsunuz. Sadece bu bile burada yaşamam için yeter. Şimdi şu anda da hava açık, birazdan bu dar Bodrum sokaklarının içinden kıvrıla kıvrıla, sokaklar hep denize açıldığından kendimi Ege'nin kıyısında bulacağım.



İç içe geçen bahçeler


Karaada önünde tekni yarışları yapılıyor, arkada Datça'nın silüetinden bir bölüm görünüyor
Bu sokaktan kendinizi aşağıya doğru bırakırsanız Gemibaşı'nın önüne çıkarsınız







Yorumlar

  1. Yazımda da bahsettiğim gibi biraz tembellik yaptım ve sizin blogunuzu kullandım. Umarım sizin açınızdan bir sorun yoktur..
    Sevgiler
    Datça/Turquoise Diaries

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bodrum'da ne iş yaparım?

Bodrum'da nereye yerleşilir?

Bodrum'a tatil için geliyorsunuz. Peki nereye geliyorsunuz?