Bodrum'dan Bodrum'a özgü görüntüler

Geçen hafta yazdığım gibi yanımda kamerayla gezmeye özen gösteriyorum. Bazen sadece fotograf çekmek için geziniyorum, bazen de bir yerden bir yere giderken yolda gördüğüm "Hah işte bu Bodrum" dediğim detayları kaydediyorum. Ya da Ege'de gezinirken bana Ege duygusunu veren görüntüleri arşivliyorum. Birikince de blogda yer veriyorum. 
Bu sayfa da onlardan biri. 
İki gündür yağan yağmur bizi eve kapattı. En azından işe ara verip dışarıda geziniyorduk. İki gündür bahar yağmurları başladı. Ben de yarın İstanbul'a gidiyorum. Orada bir ofis ve ara sıra gitmem gereken toplantılar var. Aslında günü birlik de gidip gelebilirdim ama hem ailemi hem arkadaşlarımı özledim. O nedenle üç gün üç gece kalacağım. Siz bunlara bakarken ben bir gidip geleyim.






























Yorumlar

  1. Hayırlı yolculuklar dilerim.
    Fotoğraflar harika. Neşe, huzur ve mutluluk veren kareler yakalamışsınız, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bodrum'a dair başka böyle bir kaynak yok Serdar Bey, hem fotoğraflar hem de içerik öyle kaliteli ki her yazınızda sizi tebrik ediyorum.Tabi o güzel coğrafyanın tüm huzuru üzerinize sinmiş olduğundan,yazılarınıza çok çok fazlasıyla yansıyor bu...

    İyi uçuşlar,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bodrum'da ne iş yaparım?

Bodrum'da nereye yerleşilir?

Bodrum'a tatil için geliyorsunuz. Peki nereye geliyorsunuz?