Fevzi'de yeme, içme ayini için Bodrum'dan Datça'ya...
Bir hafta sonunu daha Datça’da geçirelim istedim. Henüz çok kalabalıklaşmadan Palamutbükü ve Hayıtbükü’nde denize girelim ve tabii Fevzi’de masamızı kuralım. Bu arada Pazar günü de arkadaşım Gülüşan’ın doğum günüydü, geçtiğimiz Ekim ayında benim doğum günümde buraya gelmişti, Datça’ya da geçmiştik, iade-i doğum günü yapalım dedim. Ve Cumartesi sabahı, kuvvetli lodosta ve biraz da bulutlu bir havada –ki bu mevsim hiç olmazdı- Bodrum’dan kalkan feribota bindik. İki saat sonra Körmen limanına yanaştığımızda hava açmaya başladı. İstikamet Palamutbükü deyip kendimizi Mavi-Beyaz otelin sahiline attık. Burayı daha önce de yazmıştım, Mehmet Bey’in işlettiği Mavi-Beyaz Palamutbükü’nün en zevkli mekanı. Bu yaz Cumartesi akşamları canlı caz müziği de başlamış. Nilüfer Verdi, Neşet Ruacan gibi ustalar çalıyorlar. Bu demektir ki bir Cumartesi gecesi Mavi-Beyaz’da kalınacak. Yaz sezonunda Bodrum-Datça arasında karşılıklı olarak iki, şimdi yüksek sezonda üç sefer yapılıyor. İki saatte karşıdası...