Yazı nasıl geçirdim? Temmuz


Temmuz ayı benim için bir önceki aya göre daha sakin bir ay oldu. Haziran ayında Datça, Fethiye, İstanbul, Kıbrıs ve Urla seyahatlerimden sonra Temmuz boyunca sadece bir kere Datça’ya geçtim. Bunun nedeni temmuz ayında her tarafın kalabalık oluşu. Ve tabii Şeker Bayramının temmuz ayına denk gelmesi. Önce şeker bayramında bir yere kaçayım diye düşündüm ama kaçacak en sakin yerin aslında evin bahçesi olduğunu fark edince yerimden kıpırdamadım.

Bayram tam bir kabustu. Anlatması mümkün değil. Adım atacak yer kalmadı, bütün restoranlar, barlar, meyhaneler doldu taştı. Marina Yat Kulübü’ne girmek için millet dışarıda bekliyordu. Böyle bir şey görmemiştim. Bodrum’a akın akın araba geliyordu ve Güvercinlik’ten Bodrum içine kadar konvoy oluşmuştu. İşte bu dönemi mümkün olduğunca evden çıkmadan geçirdim. Mecbur kaldığımda da herkes uyurken erken çıkıp işimi halledip tekrar döndüm. Minimum hareketle bir bayramı atlattım yani.

Sabahları rutin denize girmeyi elden geldiğince aksatmadan yerine getirdim. Pazar günleri çeteyle Hasan’ın yerine gittik, ılgın ağaçlarının altına yayıldık. Gelen gidenimiz oldu, hiç bir şey olmazsa bizim ekiple bir arada yiyip, içtik. Güzel bir temmuz geçirdik. İşte fotoğraflarla temmuz ayı...
Sabah erken saatte ofisime yakın bu sahilde denize girip sonra güne başladım
İki günlüğüne Datça'ya geçtik
Palamutbükü'nde Mavi-Beyaz'ın sahili
İstanbul'dan Gülüşan gelmişti, Datça'ya beraber geçtik
Datça'da Fevzi'de Ege otlarından...
Hüsnü Şenlendirici ve MFÖ'nün Fuat'ı birlikte Mandalin'deydiler. Dinlemeye gittik
Neşemiz yerindeydi...
Pannonica'da Neşet Ruacan ve sevgili Elif'i (Turan) dinledik
Çete her pazar Hasan'ın yerinde ılgın ağacı altında konuşlandı
Hasan motel günlerinden...
Hasan'ın yerindeyken... Hilal, Kadri ve Hakan
Hasan'a gidince masa kuruluyor ama oturup kalkanlar sürekli değişiyor
Hasan'da kupez...
Öğle arasında Ahmet gelince işten kaytardığım da oldu tabii
Ayşe ile Okyar gelmişlerdi... New-Old akşamından

Ahmet'in doğum gününü Zazu'da kutladık. Ahmet ve Havva...
Seycan ve Ahmet ile Ahmet'in doğum günü akşamından
Antalya'dan Seda geldi, o akşamımıza neşe kattı gitti. Daha da gelmedi... Bekliyorum :)


Çeteden Selçuk da temmuz ayında elliler kulübüne katıldı. Çisem, Simten ve Selçuk
Selçuk'un doğum günü akşamı Ahmet, Cenk ve Yusuf ile
Havva yine esprileriyle yıkıp geçerken...
Önce İstanbul'lu, sonra Bodrum'lu, şimdi istanbul'lu ama belki sonra yine Bodrum'lu olacak Seda Bodrum'a gelmişti, New-Old'da gitmiştik
Temmuz ayında birkaç gece hızlı geçti, sabah gün ışırken eve dönmüştüm. Bu da onlardan bir
Çalıştım da tabii...
Bayramı bahçede mümkün olduğunca yatay seyirde geçirdim
Kardeşim Sena ile annemize bayram ziyaretinden
Kuzen oğlu Mert ve eşi Burcu bayramda Bodrum'a el öpmeye gelmişlerdi, Gemibaşı'na gittik...
Kuzen Hakan da Akyarlar'a geldi, bir akşam rakı yaptık
Çeteden Nükhet ile New-Old'da eğlendik

Temmuz ayı domates ayıdır
Pazarda yine en iyi malları bulduk
Dizim problem çıkarınca temmuz ayının ikinci yarısından itibaren bisiklete binemedim. Bu hafta başlayacağım
Seda ile Gökçe'nin Bodrum'a geldikleri hafta yine bir Gemibaşı akşamı. Şeycan, Havva, Hüseyin ve Ahmet ile...
Tam temmuz ayı bitiyordu ki dedik "dur daha karpuz kesecektik"...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bodrum'da ne iş yaparım?

Bodrum'da nereye yerleşilir?

Bodrum'a tatil için geliyorsunuz. Peki nereye geliyorsunuz?